luni, 7 februarie 2011

Insomnia sau FuckFace's chronicles


Neatza...e 3.44 AM si nu pot sa dorm. Sa ma fut pe el de job care mi-a futut metabolismu' ca toata lumea normala acum doarme sau fute. Pana acum m-am uitat la South Park si am baut bere dar am terminat si berea si episoadele de South Park asa ca m-am gandit sa scriu ceva. Inca nu stiu exact ce dar sunt sigur ca totul o sa "faca sens" pe parcurs. Intre timp vorbesc cu un vechi prieten din generala acum stabilit in New York care urla cu capslook la mine pe mess:

Mike Mike: Scrie bah despre curve si futai in cur, la asta esti bun, esti genial, epic!!! Nu o arde e iar cu Odiseea Spatiala, e gay, e mai gay decat ala din Planeta Maimutelor care se lingea cu urangutanca...
strumf_1k2: hai frate...la asta sunt eu bun?!?:))
Mike Mike: Da in pula mea!!! daca ai publica o carte doar despre pizde si despre futai...in care sa fii vulgar si amuzant jur ca mi-as da jumate de salariu pe ea. Asta e domeniu tau, la asta te pricepi, scrii vulgar despre lucruri care deranjeaza dar care sunt adevarate. Ileana cand a citit ala cu relatiile a strambat din nas si a zis asa superior: "Da, sigur, ca doar e scris de strumf"
Mike Mike: dar stii ce a facut la 10 min dupa?
strumf_1k2: ?
Mike Mike: a pus mana pe telefon si l-a sunat pe negru ala urat cu care e ea combinata de vreo 3 ani sa ii propuna a sextrip pana la Montreal.DECI A CONTAT!!!a atins-o si de asta a fost deranjata si cu nasu' pe sus, deci, stii despre ce sa scrii
strumf_1k2: nu stiu daca sa o iau ca pe un compliment sau sa imi sterg contu' de pe Blogspot...
strumf_1k2: bah...mai esti?
strumf_1k2: pula mea...vorbesc singur ca televizoru'....COAIEEEE!!!???!!!!
strumf_1k2: BUZZ!
Mike Mike: nu, aici sunt
Mike Mike has signed out
strumf_1k2: sa te fut...

Dupa ce a dat asta sign out am inteles...am vazut lumina si calea cea adevarata (si nu era nici de la bere si nici in moarte clinica nu eram). Lumea are nevoie de un erou. De un om care sa isi bage pula atunci cand nimeni nu poate. De un om care sa te priveasca cu dragoste in luminitele ochilor si sa te futa in gura. De un om care se iti asculte cantecul de lebada si apoi sa se pisa pe el cu jet si aburi. De un om care sa faca misto de pulile mici, burtile paroase, fustele cat o babetica, blondele oxigenate, de manelisti, de hipsteri, de cocalari si de tarfe, de frigide si de houseri , de toata lumea care o merita sau nu si in cele din urma si de el. Lumea are nevoie de cineva care sa zica lucrurilor pe nume fie ca iti place sau nu. De un om care sa iti deschida ochii cu levierul daca e nevoie! De un Marchiz de Sade al timpurilor noastre. De un campion al draptatii. De un erou mai jmecher si mai potent decat Domnul X si Narcoman la un loc. DE UN SUPEREROU! In seara asta s-a nascut...Mr. FuckFace!!!!
...be afraid...be very afraid...I'll be around...
5.21 AM....Mr. FuckFace out!

7 comentarii:

zupergirl spunea...

hahaha...eu l-am inventat pe fuckface...tre doar sa ti amintesti, si ca de la erou la erou...stii foarte bine ca nu e bine sa furi...zupergirl te va pedepsi muahahahahah

Sperminator 2.0 spunea...

nu l-ai inventat...doar l-ai facut sa isi doreasca sa actioneze in numele dreptatii si sa franga aripa noptii...el era acolo...tu doar i-ai dat un nume! ceea ce nu e neaparat tare...costumul lui de super erou are doua coaie in loc de pelerina si o gluga in forma de cap de pula...data viitoare gandeste-te si tu la ceva mai putin...penibil...stiu ca omu' de otzel era luat...dar totusi:))

zupergirl spunea...

domnu'sperminator, habar n-aveti cat de mult v-am ajutat, am ajutat la naming si la identitate vizuala (se plateste cu bani grei)...fara mine erati in ceata, nu stiati nici cum va cheama, asa ca va rog..putina recunostinta

Sperminator 2.0 spunea...

da da da....daca o sa ai vreodata un catel in copac...Mr. FuckFace o sa il dea jos chiar daca in acelasi timp arde un centru de plasament pt copii orbi:P

zupergirl spunea...

stii ce? trebuie sa-l testez pe Mr. Fuckface...cred ca s-a dereglat, nu mai urmareste lista de instructiuni impusa :))

kid2920 spunea...

you need a coffee.
and a cigar

Sperminator 2.0 spunea...

i allways have a coffe and a cigar:P

 


ne-am prost © 2010.