miercuri, 10 noiembrie 2010

Momentul de glorie al Ne-am-Prost.blogspot.com

...continuare

Am mutat centrul de operatiuni la mine in dormitor. Momentan am uitat sirul gandurilor,si toate chestiile care mi se pareau amuzante de zis cand eram in bucatarie cu Sperminatorul, acum, ori le-am uitat ori momentan mi se par de cacat!

Aici Sperminatoru'...Ne-am-prost a capitulat...s-a pus in pat, a zis "N:Ia mah si scrie!"..."S:ce faci mah, te culci?"..."N:doar stau aici!...ce pula mea e ala samovar ca ma apuca dracii?!?"
Zic ca e clar ca nu mai ridica decat maine dimineatza(pe la doo cand intreaba mahmur:" E cafea?...Ce e de mancare?")
Cand a zis asta "hai mai facem unu" eu credeam ca se refera sa mai scriem un text...dar nu...deci un cui si doo pahare mai incolo scriem...ma rog,scriu.
*Ne-am-prost in somn, scobindu-se in cur intreaba despre melodia(de la mine din camera) lu' Tudor Gheorghe - intaiul folkist al Romaniei(prietenii stiu de ce!) :"Ce pula mea e asta...muzica junkie a muzicii populare??"*
Deci cum ziceam, scriu. Ne-am-prost si-a revenit, acum e cum e el deobicei...sforaie.
Chiar daca m-am mai trezit si am dat un ochi peste ce am scris sunt total deacord cu ce am scris si ma bucur cu ce am scris! Deci momentul de gorie al ne-am-prost.blogspot.com este,exact cum ma asteptam, un...cacat, ca s-a culcat prostu'.
De zis nu mai zic nimic ca singur nu are nici un haz sa insult lume si ma duc sa ma culc si eu. La sfarsit ce altceva?




Va pupa fratili vostru...;) si va pupa si Ne-am Prost chiar daca e vita si doarme!

5 comentarii:

kid2920 spunea...

lasati mah samovarul in pace! =))=))

noapte buna!
sau... buna dimineata! :*

Sperminator 2.0 spunea...

neatza!!! vrem sa stim ce ala samovar...zi, ca e oltean de-al tau!

kid2920 spunea...

scuze,am adormit la loc. intre timp ai aflat :)

bai, de ce tot dai detalii despre eu?

Sperminator 2.0 spunea...

off...scuze:)) fara intentie...inca ai o identitate megaultrasecreta don't worry:P

kid2920 spunea...

sa speram!! ca altfel... ti-am spus eu ce se intampla!

 


ne-am prost © 2010.