joi, 11 noiembrie 2010

The first day from the rest of my life!


Daca tot am tras concluzia cu piesa din ultimul post este momentul sa mergem mai departe! Pentru prima data dupa mult timp, in dimineatza asta am simtit...spatiu! Am simtit cat de mare e tot tabloul si m-am gandit ca o pata de culoare care si-a pierdut din intensitate nu face ca tabloul sa fie mai putin frumos! Si e atat de frumos! Pot sa spun lucrurile astea datorita faptului ca aseara am avut ocazia sa ma privesc pe mine...in altcineva! In cineva care gandeste ca mine, in cineva care simte ca mine, in cineva care se raporteaza oarecum la aceleasi lucruri la care ma raportez si eu. Si nu am putut sa imi dau seama cat de mult gresesc pana nu mi-a aratat ea, involuntar, imaginea de ansamblu. Merci creatzo!
Indiferent de cat de urat poate fi la un momendat, per ansamblu e asa frumos! Cum sa nu fie asa frumos cand exista Freddie Mercury, cand exista prietenii, cand exista Salvador Dali, caffe Piano, House MD, musacaua pe care o facea ea chiar daca acum o face pentru altcineva, plaja ingusta de la Costinesti, mirosul de gagica proaspat iesita din dus, White Horse, brunetele cu parul cretz...atata timp cat exista Scorpions - Dust in the wind, mirosul de scortisoara, ploaia calda vara, pielea arsa de soare si murdara de nisip, marea, cartierul Tineretului, busuioaca de bohotin, mirosul de Full Speed, ochii verzi de fata, Emeric Imre, Tatiana Stepa, munca in televiziune, berea Heineken...si multe multe altele...toate astea te ajuta sa ramai viu atat timp cauti ceea ce iti doresti cu adevarat. Si nu are cum sa fie urat cat exista asta:



Va pupa fratele vostru!

4 comentarii:

Fata cu smotoceala spunea...

Suuuuuupeeeeer!

Wow o schimbare aproape radicala.

I'm so happy for u... :*

kid2920 spunea...

wellcome back among the livings!

don'shoara in cauza are o cafea de la mine!

Sperminator 2.0 spunea...

pai daca e o sa ti-o prezint si ii poti da cafeaua atunci:)

Fata cu smotoceala spunea...

@kid2920: Vorbeste cu domnul si aranjam de-o cafea. :)

 


ne-am prost © 2010.