duminică, 5 septembrie 2010

Titlul pulii

V-as povesti multe, da` timpu e scurt, memoria si mai si, ca de, ce sa fac si eu vara asta decat sa abuzez cat se poate de tare neuroni... M-a rugat ala micu sa mai scriu si eu, da` jur ca nu`s in stare sa mai zic ceva. Si asa de abia scriu si randurile astea, zici ca incerc sa ma cac dupa 10 furazolidoane... Oricum nu stiu oe cine cacat ar interesa ce am eu de zis, dar cum pana acum m`a durut la pastaie de parerea voastra, mai mult sau mai putin, osa continui cam la fel de binevoitor ca si inainte. Pai ce pula mea!?! Si oricum daca as povesti unele rahaturi nu m`ar crede nimeni... Asa ca, acestea ziind fise, pana imi trece definitiv durerea in pula care m`a lovit de 2 luni, faceti ce vrea muschiu vostru... Si va las cu o melodie faina, ca nu v`ar satura dracu` de manele...

Niciun comentariu:

 


ne-am prost © 2010.