marți, 28 septembrie 2010

Intodeauna...

10 comentarii:

ne-am prost spunea...

esti beat!!!

Sperminator 2.0 spunea...

beat ...mort...700 de tequilla, 4l bere, si mai am juma de sticla de vodka pe care intentionez sa o beau...acum sa vedeam daca mai ma si trezesc...

kid2920 spunea...

te trezesc eu. ca doar ti-am promis. btw, tre sa faci ce vreau eu, ca era 20:02 (ora comentariului) si nu dormeai!!! x-(

Sperminator 2.0 spunea...

iti multumesc din suflet...dar sunt treaz...oricum nu pot sa dorm:)

kid2920 spunea...

oricum imi promisesi ca dormi...
nu te tinusi...

Sperminator 2.0 spunea...

incercai...nu putui:)

kid2920 spunea...

ma uitam pe ultimele voastre posturi si ... de atatea ori ati promis o continuare la ceva si nu v-ati tinut de promisiune incat... n-are sens sa mai ziceti ceva, ca oricum nu va mai crede nimeni. cand am timp o sa numar de cate ori a zis fiecare din voi si o sa va las comentariu. just for fun
sau sa va fac de rusine in fata.... mea?

Sperminator 2.0 spunea...

o sa scriem alea:)...dar despre explore the carpathian garden partea a II-a trebuie sa fac un post de scuze publice pentru ca nu o sa mai iasa niciodata:)

kid2920 spunea...

scuzele se accepta anticipat, dat fiind situatia prezenta :)

Sperminator 2.0 spunea...

mulsumesc anticipat:)

 


ne-am prost © 2010.