marți, 20 octombrie 2009

Soluția?... Poluția!!!

Stiti cacaturile alea de sondaje de opinie din categoria "in ce institutie a statului aveti incredere?"... Fac muistii de la televiziuni rating cu stiri de genul... Pai sa le luam in ordine... De obicei, in ordinea numerelor de pe tricou, pozitia intai oscileaza intre biserica si armata... Sa le luam pe rand

1. Biserica. De cand pula mea este Biserica o institutie a statului? Nu pe bune... Ce cacat, traim inca in Evul Mediu? Dar sa o luam logic... As avea incredere in biserica in urmatoarele situatii... Cand e vorba de despaduriri si vanzari dubioase din patrimoniu. As avea incredere in Biserica sa o faca fara sa se gandeasca prea mult... As mai avea incredere in popi sa se dea la prietena mea cand, sau mai bine zis daca ma voi duce vreodata la biserica... As avea incredere in biserica sa ia si pielea de pe mine, daca, iarasi daca, as avea vreodata nevoie de servicii religioase... As avea incredere in biserica sa gaseasca noi motive de a cere bani, pentru ca Dumnezeu are mereu nevoie de bani... As avea incredere in biserica sa ia spaga pentru orice, si as avea incredere sa ma las condus de un etern preafericit... Voua nu vi se pare normal ca un popa sa iti zica ce sa faci, pentru noi ca tarani fara minte avem nevoie de altii sa gandeasca pentru noi

2.Armata As avea incredere in armata sa faca disparute vreo 2000 de arme, si sa constate lucrul asta dupa ce hotii ar fi deja intr-o tara fara politica de extradare... as avea incredere in armata sa primeasca spaga pentru ca soldatii sa plece sa moara in afganistan sau irak... as avea incredere in armata sa traga in populatie in eventualitatea unei noi revolutii... as avea incredere in armata sa traga unii in altii in eventualitatea unei noi revolutii, pentru ca soldatul indeplineste ordine nu gandeste... Sigur as avea incerdere si in aceasta institutie a statului...

3. Parlamentul As avea incredere in ei sa intruneasca cvorum doar cand isi voteaza pensii mai mari si privilegii... as avea incredere in ei sa vanda tara bucata cu bucata, incat sa devenim primul stat aerian, pentru ca ne`am vandul pamantul de sub picioare... Am incredere in ei sa circule beti cu masininile si sa ma omoare pe trecerea de pietoni fara sa pateasca nimic... Am mai ales incredere in promisiunile pe care le fac de fiecare data cand vine campania electorala, si dobitocii fara coloana vertebrala si gandire independenta sa le creada... Am incredere in ei sa ii doara in pula de noi, prostimea, si am incredere in ei ca or sa fie mai bogati ca dumnezeu la sfarsitul fiecarui mandat

4.Guvernul. Am incredere in guvern sa emita ordonante de urgenta prin care sa`si mareasca salariile si sporurile... Am incredere in ei sa cheltuie cum cred ei de cuvinta banii publici pe campanii electorale mascate atat de bine, incat si un copil de gradinita si`ar da seama... Am incredere in ei sa`i doara`n pula de romani, sa se gandeasca numai la burdihanul lor... Am incredere in ei ca se vor perinda multi ani de acum incolo intre guvern si parlament, facand cu randul care sa jecmaneasca fraierii de rand... am incredere in ei sa faca legi pentru ei... De asemenea am incredere in ei ca peste 10 ani Romania va adauga inca 2000 de km de autostrada nou construita, celor aproape 30 deja construiti... Daca stau bine sa ma gandesc, in Guvern am cea mai mare incredere

5 .Presedintele. Mai are rost sa enumar de ce am incredere in el... am incredere in el ca o sa faca ciroza cat de curand... am incredere in el sa futa tot ce e sub 35 de ani in administratia prezidentiala... am incredere in el sa devina un despot luminat, si sa numeasca premieri si ministrii dupa cum vrea pula lui, nu dupa cum decide majoritatea parlamentara... am incredere in el sa`si dea demisia in 5 minute daca va fi suspendat, si am incredere ca va rezolva odata pentru totdeauna problema tigancilor imputite si gaozarilor din romania, asta pentru ca Biserica fiind o institutie a statului nu suporta poponarii si tiganii, iar presedintele fiind crestin se sfatuieste cu prefericitu` nu cu cei pe care i`a numit consilieri... am incredre in el sa faca bai de multime, in loc sa`l doara`n cur de marele cacat in care ne aflam

Si ca sa intelegeti care e scopul titlului, va spun ca diseara cand voi dormi, ma voi slobozi in chiloti, visand la o Romanie perfecta, unde toate merg unse, o Romanie unde idiotii ca mine n`or sa mai aibe in ce sa`si bage pula... Pacat ca e doar un vis... Da` ce vis!!!

3 comentarii:

Hitman spunea...

6. Presa. Ar trebui sa ai incredere in ea ca sigur nu te va panica, manipuland adevarul, iti va arata mereu fata ascunsa a celor care isi baga pula in interesele mogulilor si va fi "nemiloasa" cu "cotizantii". Iti va da sa mananci rahat pe paine cat sa te bucuri de cacatu' asta ca ursul de miere... In general e bne sa ai incredere... dar nu azi, poate maine

Hitman spunea...

sa ai incredere in presedinte pentru casigur va starpi furtul telefoanelor si puii de comunisti.
Sa ai incredere il el ca sigur il vei gasi la Golden Spritz, bagandu-si pula in soarta romanilor, sorbind dintr-un pahar laptele unei vaci care a mancat doar struguri.

ne-am prost spunea...

e bine de obicei sa ai incredere in tine... si cam atat

 


ne-am prost © 2010.