sâmbătă, 7 iulie 2012

Jurnalul unui sinistrat

 M-am trezit si am constatat cu stupoare ca toata lumea este plecata. Asta nu ar fi nici o problema daca nu ar fi si toate seturile de chei plecate cu ei si usa inchisa pe dinafara. Primul lucru a fost sa ma uit in pachetul de tigari si in frigider. Am tigari pana maine dimineata si mancare inca vreo 2 zile (3 daca gatesc si gaina aia cu solzi pe spate care vietuieste in congelator de prin aprilie). Slava domnului ca am platit netul pentru urmatoarele 2 luni asa macar am sa pot sa tin un jurnal de sinistrat online. Mi am facut planul, daca nu apare nimeni am sa trec la uscat, rulat si fumat frunze de ficus si la facut ciorba din bocanci. Asta ar trebui sa mai imi asigure supravietuirea inca vreo 2 saptamani. Trebuie sa imi calculez bine timpul si sa imi planific riguros activitatile astfel incat sa nu inebunesc din cauza singuratatii. Pentru inceput am ma apuc sa sculptez un set de piese de sah din sapun asa ca sa mai treaca timpul si sa imi scriu testamentul si memoriile asta pentru cazul in care nu supravietuiesc. Ultimele 3 rosii nu am sa le mananc ci am sa le scot semintele, am sa le plantez in locul ficusului pe care am sa il fumez iar pulpa am sa o folosesc ca ingrasamnt natural. Asa am sa procedez si cu castravetele. Nu cred ca o sa fie asa rau la inceput primele 2 luni. Greul o sa inceapa in momentul in care o sa inceapa sa imi taie facilitatile pentru neplata. Am pus deja apa deoparte in cada din baia mare iar maine dimineata am sa pun la punct un sistem artizanal de irigatii si colectarea apei de ploaie. Nu am sa folosesc uleiul la gatit, am sa gatesc exclusiv cu grasime animala. Uleiul are o alta intrebuintare. Am taiat 2 capace de borcan in fasii subtiri de aluminiu si le am dat o gaura in centru prin care am treut o sfoara imbibata in ulei si dupa le am pus in 2 borcane cu restul de ulei si mi am facut 2 lampi. Asa am sa am mereu lumina, am sa fac economie la curent electric pe care am sa il folosesc aproape exclusiv pentru calculator in speranta ca sumele scadente se vor acumula mai greu si voi prelungi perioada in care ma voi bucura de electricitate. Tot cu ajutorul celor 2 lampi voi reusi sa rationalizez gazul din bricheta pe care o voi folosi numai la nevoie. O problema serioasa o sa o reprezinte igiena personala dar m am gandit si la asta. Daca merge bine cu culturile de rosii si castraveti am sa folosesc gaina cu solzi ca sa imi fac sapun. Nu stiu daca voi reusi asta cu Ariel automat si grasime de gaina dar am sunt dator sa incerc chiar daca nu am soda. Ca sa dau putin parfum sapunului voi folosi aftershaveul pentru ca oricum am sa renunt sa ma barbiresc. Cea mai mare problema o va reprezenta singuratarea. Am vazut cum a rezolvat asta Tom Hanks cu o minge de volei intr-un film asa ca am luat surubelnita si am dat 2 gauri pe post de ochi intr-o doza goala de bere si am scris pe ea George. Asta are dubla utilitate. Am sa am cu cine sa vorbesc si nici nu am sa imi uit al doilea preunume pe care nu il folosesc niciodata. Daca asta da gres am sa incerc sa domesticesc porumbei si asa pot rezolva eventual si problema mancarii. Acum am sa inchid calculatorul ca sa fac economie cum spuneam si mai sus. Sper sa supravietuiesc. Mai am multe aspecte de pus la punct. In cazul in care nu mai scriu nimic inseamna ca mi au taiat curentul mai repede decat am preconizat eu. Totusi privesc cu incredere spre viitor si stiu ca George e langa mine si ca ma va ajuta sa depasesc orice moment greu. Va salut cu speranta ca ne vom reveda!


5 comentarii:

the bitch spunea...

mai pune si tu cate un update! tot sinistrat?
Mi-e greu sa cred, ca esti online... :D

Sanatate!

Anonim spunea...

strumfuleee?!?! sa sugi pula la romana!!!! :)) :)) =))

Sperminator 2.0 spunea...

De ce as face una ca asta?

Anonim spunea...

sau eventual sa-mi sugi pula la romana!! :)) de ce?? sa ma simt si eu bine..:)) sa te iau de pletele alea si sa te trag in pla!! mama ce fantezii am cu tine!! :))

Sperminator 2.0 spunea...

poponar ordinar care suge pula de la caini si el si ma'sa pe lumea ailalta':))...hai sa glumim;))

 


ne-am prost © 2010.