miercuri, 30 iunie 2010

Să fie pitici!

PRIMUL PITIC
Am picat a treia oară licenţa. Cu 5,90. Şi am aflat, oficial, că am supărat pe cineva pe-acolo. Dacă într-adevăr acel cineva de pe-acolo se simte supărat pentru ceva ce eu i-am făcut, aş vrea să-mi cer scuze acelui cineva de pe-acolo supărat pe mine, în felul următor:

- SĂ-ŢI DAU MUIE CA-N GERMANIA!

AL DOILEA PITIC
Acum două săptămâni au venit gaborii la mine la uşă. M-au întrebat cum mi-am cumpărat eu maşina şi dacă o mai am. Mi-au zis că e bine că o mai am. I-am întrebat dacă mi-o confiscă, au zis că e puţin probabil. Cică nu ştiu ce căcat de TVA n-a fost plătit în Franţa de firma de la care aş fi cumpărat-o. Şi de-atunci mă sună încontinuu nişte gabori de prin Olt, să mă întrebe de sănătate. Astfel, aş vrea să-i urez băiatului care mi-a vândut maşina ceva. Pentru că a fost EURO 3 şi nu EURO 4, pentru că n-avea scaune rabatabile, deşi era în 2 uşi, pentru că a trebuit să-mi vând sufletul la RAR, pentru toate lunile în care am stat cu zeghea-n fund pentru că circulam fără niciun fel de forme legale...Pentru toate acestea, dragă Andrei...

- SĂ-ŢI DAU MUIE CA-N GERMANIA!

AL TREILEA PITIC
Italia. Che Cannavaro, Che Capitano. Italia ne-a băgat în faliment. Indirect. Pentru că agentul meu de pariuri, personal, a trăit cea mai mare gherlă a vieţii sale. Italia nu s-a calificat şi omul meu a pierdut cam 1.000 de euro, când putea să câştige 4.000. Din aceşti bani, imaginaţi-vă ce vară am fi avut noi în anturajul nostru. Aşadar, dragă Italia...

- SĂ-ŢI DAU MUIE CA-N GERMANIA!

Şi mai am la pitici câtă lumea şi pământul. De mulţi nu vreau să spun. Acelaşi mesaj din partea mea oricum. Spre sfârşit, voi încheia cu o anecdotă adaptată de la un Mc Drive.

"Marokanu către ecranul de comandă...
- LA MUIE!
Eu:
- Taci coaie, că se pişă-n shake-u tău.
Ajungem la casă, închis. Înaintăm până la servire.
Eu:
- Aici se comandă?
Mc:
- Da, am înţeles ceva cu la muie, nu?
Marokanu:
- Da, LA MUIE meniu mare şi cola ca suc!"

3 comentarii:

kid2920 spunea...

lasa, bro' noi sa fim sanatosi...
luati licenta o data cu mine, sa nu ma mai oftic si eu degeaba ...
:*:*

Anonim spunea...

uf... da-i dracu' ;) exact. noi sa fim sanatosi

AnnaLee spunea...

Mai zi..mai zi si de retardatii care claxoneaza la semafor,cand e rosu..

 


ne-am prost © 2010.